02 September 2011

Eid Mubarak..

Salam w.b.t.

Sudah lebih sebulan saya tidak menjenguk sangat blog ini. Maaf buat orang-orang yang ada bertanyakan kepada saya. Sejujurnya, sepanjang bulan Ramadhan yang lepas, saya sangat sibuk dengan pelbagai urusan peribadi dan urusan-urusan yang melibatkan orang-orang lain. Apapun, saya harap masih belum terlewat untuk saya ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua muslimin dan muslimat yang mengenali diri saya dan keluarga.

Saya memohon maaf atas semua salah dan silap yang pernah dilakukan. Mohon maaf juga bagi orang-orang yang ada hantarkan ucapan aidilfitri melalui sms yang tidak sempat saya balas.

Taqabbalallahu minna wa minkum. Kullu 'aam wa antum bikhair. Doakan kesejahteraan kami sekeluarga dan juga kejayaan saya di dunia dan akhirat.

3 comments:

Anonymous said...

update jugak ;p

~ selamat hari raya kembali.. ~

Anonymous said...

selamat hari raya.
sy mendoakan kesejahteraan dan kejayaan buat anda sekeluarga.
semoga kita semua mendapat rahmat dari Allah.

mohdnoor said...

kepada anonymous (wonder siape la anonymous ni) thanks a lot.. terima kasih sbb doakan.. moga diberkati Allah selalu juga..