09 April 2009

TPMG Spring Camp 2009

Salam w.b.t.


InsyaAllah, pada hujung minggu ini, saya akan menyertai TPMG Spring Campt yang akan diadakan di Plumlov, Czech Republic.. Sama-sama saksikan video untuk program ini..






Bersama kita memeriahkannya!!!

2 comments:

Aisyah Ismail =) said...

salam'alayk.. apa khabar? bz lg ke skrg? saje jer ni.. baru jer habis trial exam.. setelah 2 minggu berjuang.. insyaAllah.. doakanlah yg terbaik untuk Aisyah.. laptop dh ok ke lom?

lg 20 hr nk final.. pastu btn.. huhu.. k k take care~

"Dan ingtlah kpd TuhanMu pabila kau lupa dan katakanlah,"Mudah2an Tuhanku akan mmberi petunjuk kpdku agar aku yg lebih dekat daripada ini" 18:24

muhammad noor ismail said...

waalaikumussalam, aisyah...

alhamdulillah, abg sihat jer kat sini.. tapi busy la.. mcm biase.. all the best utk sumer exam, yer.. buat elok2.. doakan kejayaan abg kat sini jugak.. tak sabar nak balik m'sia.. btw, laptop ok dah... hard disk rosak, kene tukar.. huhu.. mahal..

kay.. iAllah, bile2 nanti abg call.. take care, my sis..