08 September 2010

Salam AidilFitri


Salam w.b.t.

Entry ringkas ini saya tujukan buat semua pembaca blog ini baik yang saya kenali mahupun tidak.

Saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

dari pihak diri saya dan keluarga. Juga, saya memohon seribu kemaafan kepada semua seandainya ada sebarang salah dan silap. InsyaAllah, saya dan keluarga akan beraya di rumah kami di Perak pada tahun ini setelah entah berapa lama tidak beraya di sini.

Justeru saya juga menjemput semua kenalan untuk bertandang ke rumah pada bila-bila masa sahaja. Boleh hubungi saya di nombor 0134046316.


Semoga aidilfitri kali ini kita sambut dengan sunnah Nabi beserta kegembiraan dan rasa syukur pada Allah. Dan semoga tarbiyah sebulan yang kita lalui pada bulan Ramadhan menjadikan kita hamba Allah yang bertaqwa.

Kullu 'aam wa antum bi khair!

3 comments:

Kina said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri. Semoga meriah lebaran kali ini dengan anak saudara baru. ;D

Maaf Zahir Batin. :))

mohdnoor said...

thanks2 :-)

slamat hari ry kembali.. hehe.. dah lame sgt2 dah tak beraya kat sini.. slalu blk kg je.. jmpt dtg rumah..

nur said...

eid mubarak!!

Selamat hari raya